Friday, November 2, 2012

ENZYME BOOSTER HCG




Marissa Scientific mengambil inisiatif mengeluarkan product yang menepatikeperluan masa kini iaitu memenangi resistant obesity.

Resistant obesity bermaksud mereka yang telah berusaha dengan mengamalkan dietselama setahun atau lebih, namun tidak berjaya untuk menurunkan berat badanyang ideal . Dengan kehadiran formulasi ini masalah ini akan dapat di bendung.

Masalah resistant obesity berpunca dari corak pemakanan yang merosakkan sistemhormon tubuh. Kerosakan ini menyebabkan kadar metabolic merosot dan tubuh sukaruntuk kurus semula.

Dengan pengambilan Enzim Booster HCG sebagai gentian makanan kadar metabolicakan di tingkatkan dan rasa lapar dapat di bendung. Rasa lapar yang keterlaluanatau “Food Craving” merupakan satu fenomena yang berlaku di sebabkanketidakseimbangan hormon insulin dalam badan kita. Tubuh seseorang yang obesemempunyai paras insulin yang tinggi dan ini mendorong kepada pengambilanmakanan yang berlebihan. Apabila makanan gantian Enzim Booster HCG di ambil iamengurangkan kadar lapar dan membantu seseorang meningkatkan kadar metabolicnya.

Enzim Booster HCG mengandungi protein yang terbaik daripada tumbuhtumbuhan,extrak beras perang .trigliseride yang di perlukan tubuh,lechitin,Lcarnitine ,Vitamin A D E vitamin c Vitamin B1 B2 B3 B6 B 12 Calsium , magnesium,zink, iodine ,Chickory dan ,phyllium yang member nilai terbaik kepada produkini,Ini adalah kerana kesemua komponen ini sangat di perlukan bagi meningkatkan metabolic dan memastikan kesegaran tubuh semasa berdiet.

Produk ini sesuai bagi mereka yang ingin memperbaiki system metabolic danmenurunkan berat badan,
Ia mudah di gunakan sebagai gantian makanan dengan hanya membancuh dengan airsuam sahaja.

BUY ONLINE
http://marissa-esthetic.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=17&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=102

No comments:

Post a Comment